tirsdag den 2. november 2010

10 år - nu med mobil

I fredags fyldte vores søn Søren 10 år - og han havde glædet sig læænge til den dag.
Søren vil helst holde fødselsdag for klassekammeraterne ved at have noget godt til uddeling i skolen, så han havde mudcake-muffins med og det ser da festligt ud, når de er pyntet med slik og flag.
Om eftermiddagen fik vi fødselsdagsboller og varm kakao med flødeskum. Senere stod menuen på hjemmelavede burgere og herefter "tank-kage" med fyld af hindbærmousse og tobleronecreme. Tanken er ikke helt så detaljeret, som jeg havde tænkt mig, men pludselig løb tiden fra mig, men illusionen er der da og Søren har ikke nævnt, at han syntes, der manglede noget.
Søren fik en masse dejlige gaver, bla. en sin første mobil, som han længe havde sukket efter, så jeg havde à to omgange og på forskellig diskret vis fået ham til at vise mig, hvilken mobil han kunne tænke sig, så vi ramte plet og han fik lige netop den, han helst ville have - skønt.
Nu skal han bare vænne sig til, at han faktisk har en sådan...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar