tirsdag den 23. november 2010

Jamen er det allerede nu?

I morges da hunden skulle ud på morgentoilet, så der sådan her ud under vores carport - det er første gang i de godt 3 år vi har boet i huset, at sneen er føget ind "bagfra", jamen hvad er det da for noget?
Nu hvor klokken snart er 11 og jeg sidder her og skriver, ser her sådan ud på vores terrasse, sneen vælter ned, som var det en kold decemberdag (øøh, de plejer da vist egentlig ikke at være helt så kolde, gør de?) og nu siger min nabo, at vejret skulle blive værre i morgen!
Jeg elsker sne og jeg kan rigtig godt lide en ægte vinter, hvor der er chance for at sne inde, så man jo nærmest er tvunget til at bage boller og få varm kakao til, men det er altså lige tidligt nok i dag, synes jeg. Vi havde nemlig planer om at skulle have plantet en hel masse i vores have næste weekend, men det må vi jo skyde en pind efter, og den bliver nok hvid, som man siger...

Nu tænker jeg så bare på, om min veninde fra Djursland har holdt, hvad hun sagde i går, da hun hørte, der ville blive snevejr især i hendes område - hun ville tage bikini på i ren protest!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar