tirsdag den 2. november 2010

En hund efter kage

Søndag gik det meste af dagen med at fejre min veninde Dorthes 40 års fødselsdag. Hun havde ønsket sig en kage og hendes hund, Abby, måtte rigtig gerne være med. De store lilla "sko" er da selvfølgelig Dorthes Crocs gummistøvler...
Dorthe og jeg har en strikkeloge og det er vel nok godt for mig, at vi ikke har et punkt i vedtægterne om, hvor meget vi skal nå at strikke fra gang til gang, jeg kan slet ikke følge med Dorthe - hun kan lige strikke et par strømper på en dag! Jeg vil ikke afsløre, hvor langsomt jeg strikker...
Derfor skulle Dorthe med strikketøj også med på kagen sammen med sporhunden Abby - mon ikke Abby når frem, hvis hun følger garnet?
Til den sundere side kan jeg da afsløre, at vi også gav Dorthe et æbletræ med fine, røde æbler, som skal plantes i hendes dejlige sommerhushave og jeg glæder mig til at smage.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar