mandag den 8. november 2010

Det er da lidt koldt i dag...

men hvor er det også smukt med rimfrost på alting - mon vi får en vinter igen i år, som vi havde sidst? Jeg syntes, det var hyggeligt, men jeg elsker altså også at sne inde et par dage og så gør al den sne bare det hele meget lysere og hyggeligere, så jeg håber...

Min røde rhododendron passer godt på næste forårs blomsterknopper...

Sankthansurten bliver kun endnu finere med rimfrosten til at fremhæve alle de små blomster...

Troldhasselen smider nok også snart de sidste blade...

Der kommer nok ikke flere og sætter sig med en kop-et-eller-andet i denne havestol for at nyde en stille stund, før det bliver sommer igen...

3 kommentarer:

  1. Ih, hvor er det dejligt at der er en der li' som mig elsker vinter og sne... Der er da ikke noget som en hylende snestorm, ild i brændeovnen og varm cacao eller irish coffee i koppen. Sådan en dag hvor hverdagens vilde ræs bli'r sat totalt i stå er for mig noget af det mest afslappende; så er det pragtfuldt at bo derude hvor kragerne vender.

    SvarSlet
  2. Ja, det er lige præcis sådan, jeg har det, at alt er så stille, man kan høre et snefnug falde, det er skønt.

    SvarSlet
  3. Hej Vil blot sige at jeg har sendt mail vedr. pakkekalenderen - håber du har modtaget den. Eller kontakt mig igen - gerne med et tlf. Takker
    hilsen unikarina.dk

    SvarSlet