fredag den 23. april 2010

Godt det gror ud igen...

Det startede med, at jeg klippede pandehår i går. Det har jeg gjort så mange gange før, når håret har været langt.
Det lykkedes imidlertid ikke særlig godt. Det kunne nu nok godt have være reddet med det lange i behold, men jeg syntes bare, jeg altid satte det i den samme hestehale.
Se det er jo en vane, der er rimelig nem at ændre.
Så jeg susede over til frisøren her til morgen, før jeg kunne nå at skifte mening... og det endte så med dette her.
Nogle gange må der bare ske noget drastisk, ikk'?

Nu har jeg så sporty hår og mangler da bare lige at smelte
10-15 kg fedt af, så jeg også får den sporty krop, der ser
så godt ud til håret, he,he...

Jeg skrev i sidste indlæg, at jeg ville lave en løbedagbog og den kommer nok også i næste uge. Jeg var begyndt at få ondt op i den ene hæl og tvang så mig selv til lægen, for at få tjekket, om det evt. kunne være en hælspore og jo, det mente hun, det kunne tyde på. Så det betød, at jeg ikke måtte løbe eller gå lange ture de næste 10 dage. ØV.
De 10 dage er snart gået og her i weekenden tager jeg i sommerhus med en veninde og holder jul. Nej, vi er ikke blevet tossede, det er helt efter planen c'',)
God weekend til jer

2 kommentarer:

  1. Super smart sommerhår og god jul :-))

    SvarSlet
  2. Du stråler bare altid, uanset hvilken frisure du har. Jeg synes nu den nye frisure glæder dig og dit væsen:-)

    SvarSlet