torsdag den 11. marts 2010

Weekend-guf


Jeg har jo helt glemt at vise, at jeg i fredags lavede Mette Blomsterbergs dessert "Nougatglas med nøddegrissini". Den blev måske ikke helt så blød, som Mettes gjorde i TV-udsendelsen "Det Søde Liv" om mandagen, men den smagte godt.

"Lidt men godt" fandt vi ud af er fuldstændig sand, for selvom jeg bare elsker nougat, skulle den ikke være meget større for at blive vammel. Husbonden min foreslog, at næste gang skulle der måske være flere lag og så med "noget" imellem og så tænker jeg straks hindbær, som jeg er helt vild med og synes giver en god kontrast til den søde nougat.

Der vil dog nok gå lidt tid, før den skal prøves - jeg har vist lavet lige rigeligt med søde sager den sidste tid (eller skal vi sige siden jul). Min indbyggede "badering" er blevet lige vel stor og jeg synes egentlig bikinisæsonen nærmer sig med meget hastige skridt trods det, at der stadig er sne i indkørslen og vi vist alle synes, foråret lader vente på sig .

Ingen kommentarer:

Send en kommentar