fredag den 5. marts 2010

Jeg har blå fingre!

Uaahh... det vil ikke gå af! Min datter ville gerne have en tot blå hår, så jeg købte i går en lille spray i en legetøjsforretning. Tænkte at så kunne hun da lige prøve med det og finde ud af, om hun i det hele taget brød sig om det, før vi gik til frisøren og fik lavet en prof..

Der stod på pakken, at det blot vaskes af med vand og shampoo, så jeg mente ikke, det var nødvendigt at beskytte hænderne... men det skulle jeg jo nok have gjort.

Faktisk vil jeg hellere have grønne fingre, men det er jo en helt anden snak.

1 kommentar:

  1. Jow men blå er jo poesiens farve så måske er du nu blevet vidunderdejlig med en pen i hånden. Prøv. Måske virker det.

    P.s: Jeg ved ikke om du ved det, men lige nu kan du kun få kommentarer fra blogspot brugere. Jeg kommenterer med min henvisningsblog og i bunden af den kan du se hvordan du kan ændre indstillingerne så du i fremtiden ikke går glip af kommentarer.

    SvarSlet