lørdag den 13. marts 2010

Smuk haveblog

Mens vi sukker efter forår, sol og varme finder jeg ud af, at den entusiastiske havemand Claus Dalby kommet i blogland - prøv lige at se hans smukke blog via linket her på min side. Så får man da virkelig lyst til at smelte al sneen og komme i haven. Men, men... indtil vi kan det, må vi jo nøjes med at drømme og kikke i bøger, blad og blogs.
Jeg er den "heldige" ejer af en helt ny have - den er skræmmende som et bart lærred!
Hvor skal man begynde, hvordan skal det hele bygges op - hvor skal træerne stå, og buskene?
Senere tror jeg, det bliver nemt nok at fylde hullerne ud med en masse blomster, men jeg må have skabt lidt læ og let skygge, før jeg kan få sået prikkerne over i'et. Nå, men det bliver vel godt engang...

2 kommentarer:

  1. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  2. Jeg har udfordret dig til bogstavleg, se indlæg på min blog, hvis du er intereseret

    SvarSlet