onsdag den 24. februar 2010

Lidt gammelt

Jeg har jo ikke vist så meget af mit strik, så her er et par tørklæder fra før, jeg trådte ind i bloggens verden - og tænk... der er ikke noget med, at strikkefastheden skal overholdes, faktisk behøver man slet ikke at tænke på den, he,he...

Dette tørklæde er i douce lilla perlestrik med en brunlilla mohairkant i retstrik. Til sidst har jeg trukket et lyst bånd igennem for at pynte lidt.

Dette kommer desværre slet ikke til sin ret på billedet. Garnet består af 12 forskellige garner i grønne, sort og lidt pink farver, der er svejset sammen. Jeg har strikket det i mønster, der består af et lige antal masker, *2 ret sammen, slå om* og dette gentages på alle pinde med en kantmaske i hver side. Rundt om det hele har jeg hæklet en kant for lige at få en afslutning på.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar