torsdag den 25. februar 2010

Baggrund i forgrunden?

Efter at have set andre bloggeres flotte sider fik jeg lyst til at peppe min egen side op. Hold da op hvor er der mange baggrunde og andre fancy ting af vælge imellem.
Jeg kan ikke rigtig bestemme mig for, om den baggrund jeg har valgt, træder lige rigeligt i forgrunden og ender med at være den dominerende part på min blog - og det er vel ikke meningen, eller?
Selvom der var mange flotte, færdige og klar-til-brug-baggrunde, så var der ikke lige det, jeg havde tænkt mig. Måske lærer jeg så meget med tiden, at jeg kan skabe min egen baggrund, det kunne jeg godt tænke mig. Måske er der nogen, der har nogle gode fif?
Nu har jeg i hvert fald siddet her og fedtet med det så længe, at mit ene ben sover, hunden er utålmodig og maven rumler. Der er heller ikke længe til, at yngstemand kommer hjem fra skole og har en kammerat med og jeg ved, at de, når de har leget lidt, vil komme og spørge, om de kan få noget at spise. Derfor tænker jeg, at jeg vil bage en kage, det er der vist også vejr til...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar