søndag den 21. august 2011

Bon voyage

Et år i USA som udvekslingsstudent... spændende. Jeg husker mit eget år som udvekslingsstudent for 25 år siden som en rigtig god oplevelse. Det er sundt at få indblik i, hvordan andre mennesker lever, det giver øget tolerance og livsvisdom at være ude på egne ben i et andet land.

Sådan en rejse ud i livet tager nogle af vores venners datter ud på på tirsdag. Hun skal til Rhode Island og gå på high school et år.

I den anledning havde hendes forældre arrangeret en bon voyage fest for hende i går og jeg var blevet spurgt, om jeg som overraskelse til hende ville lave en kage med det amerikanske flag. Selvfølgelig ville jeg det. Hun blev vældig begejstret og kagen er nu det nye profilbillede på "fjæset". Kagen bestod af mudcake og jordbærmousse.

Vi ønsker selvfølgelig, Ida Marie vil få et absolut fantastisk år med gode oplevelser, nye venner og visdom fra både bøgerne og oplevelserne, hun vil få. Bon voyage, Ida Marie.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar