søndag den 29. maj 2011

Jeg er klar igen

Efter en lang vinter og lidt til er jeg igen blevet levende. Jeg har hverken været død eller noget andet grimt i den retning, bare flad. Da foråret endelig kom, skulle der en masse planter i haven - de skulle have været der i november, men da fik vi jo sne og frost, så vi måtte væbne os med tålmodighed og vente på, at jorden igen blev medgørlig og til at grave i. Planterne kom på plads og derefter var der vores datters konfirmation, der skulle på plads. Den har ikke fyldt alt, men der er jo nok at holde styr på og få klar, for det skulle gerne være en fantastisk dag for alle.Vi fik holdt en dejlig konfirmation for vores datter Line sammen med vores dejlige familie og venner, søde genboer stod for serveringen og en dygtig kok lavede den lækreste buffet.
Jeg stod for desserterne og kagen, hvor Line kun kendte indholdet. Hun havde bestilt chokoladekage, resten var en overraskelse.
Jeg havde lavet mudcake lagt sammen i fire lag med chokoladecreme. Line er ikke til tuttenuttepynt, så hun skulle have en lidt "rå" taske, eneste pynt var hendes initialer i sølv.

2 kommentarer:

  1. Hold da op, hvor er du bare professionel. Den ligner da en rigtig taske! Jeg er imponeret. Line ser rigtig glad ud på billedet - det kan kan jeg godt forstå:-)

    SvarSlet
  2. Tillykke med datteren; dejligt at I havde en god fest. Sikken fin kage; den ligner da til forveksling en rigtig taske.
    Og velkommen tilbage; dejligt at høre nyt fra dig... ;o)

    SvarSlet