onsdag den 23. februar 2011

Vinter-flad

det er vist lige, hvad jeg er... derfor er her så stille på min blog. Det er ikke fordi, jeg slet ingenting laver, jeg er snart færdig med mit hæklede tæppe og er også i gang med at lave hemmelige, hjemmelavede julegaver til min veninde, som jeg skal fejre jul med i april i hendes sommerhus lidt nord for Hals. Jeg tænker også på min datters konfirmation og planlægger. Ordner loft og skal snart kaste mig over kontoret, som ligner et landsarkiv i krisetid eller undtagelsestilstand, som nærmer sig den New Zealand har erklæret sig i i dag...

Det kommer bare ikke lige ud gennem mine hænder og over i computeren og dermed ud i verden...
Jeg ved ikke, hvor jeg bevæger mig hen... vi får se. I min "latenstid" følger jeg med på I andres hyggelige sider. Måske mangler jeg bare noget vindstille udevejr og lidt solskin?

1 kommentar:

  1. Jamen, julen varer jo osse lige til påske; det lyder rigtig hyggeligt. Et skønt sted at være i sommerhus; jeg elsker det område... ;o)
    Jeg er sikker på at energien nok skal vende tilbage til dig; den kommer nok sammen med "julestemningen"... ;)
    God weekend til dig og dine...

    SvarSlet