onsdag den 19. januar 2011

Nytårskur

og det var ikke af den sunde slags! Vi havde i fredags nytårskur/fest med koret Spicy Voices, som jeg synger i. Det var super hyggeligt og de sidste af os gik hjem kl. 03.30, så lørdag var jeg godt træt og kunne da også godt mærke den rødvin, jeg havde drukket aftenen før...
Alle havde bidraget til festen og den store buffet bugnede af mad - jeg tror, der var til mindst 60 og ikke kun de omkring 30, som vi var, men sådan er det jo ofte, når det er sammenskudsgilde.
Jeg havde selvfølgelig meldt mig til at tage dessert/kage med til kaffen og havde lavet denne kage med glade munde og noder med chili som fane.
I den kommende weekend står den på gospel workshop lørdag og søndag skal vi i studiet og indspille et par sange med Spicy Voices, det bliver skægt.

1 kommentar:

  1. Hej Anita
    Jeg har tildelt dig en velfortjent blog award.
    Du kan se mere om den her :

    http://betinaolsen.blogspot.com/2011/01/award-modtagere.html

    Kram fra
    Betina

    SvarSlet