mandag den 20. december 2010

Tillykke Faster


Min faster fyldte 70 år i går og vi var inviteret til fest. Det var en rigtig god dag med dejligt gensyn med fætre og kusiner, man ser alt for lidt og min faster hyggede sig og havde en rigtig dejlig dag.
Jeg havde fået lov til at lave en kage til min faster og den ramte heldigvis lige plet både mht. design og indhold, som var den lækre kombination af Toblerone-creme og frisk hindbærmousse. Nogle af gæsterne troede endda, jeg var konditor, større kompliment kan man da ikke få, vel?

1 kommentar:

  1. Jeg kan godt forstå at denne kage vakte begejstring for den er bare rigtig flot og jeg er sikker på at den også har smagt fantastisk. Det lyder i hvertfald til at være et rigtigt lækkert fyld. Man bliver helt lækkersulten af et se på billederne.

    SvarSlet