fredag den 10. december 2010

I går måtte jeg åbne

min pakke i den kreative pakkekalender, som Unikarina har fundet på. Denne fine pakke har ligget på min hylde siden sidste lørdag i november og bare ventet på at blive åbnet og jeg har været spændt på at se, hvad der gemte sig under papiret.
Gaven er fra Henny Sysletrold og hun har lavet de skønneste ugler, som skal hjælpe mig med at klappe kage og de skal nok komme til at klappe rigtig mange kager og så er de lilla - min ene yndlingsfarve. Ved siden af var der også en fin lille broche.

Jeg er rigtig glad for gaven, Henny, tusind tak. Jeg havde problemer med min computer i går - derfor kunne jeg desværre først fortælle om min fine gave i dag.

3 kommentarer:

  1. Hvor er jeg glad for det. Dejligt at jeg lige ramte din ene yndlingsfarve.... Nu må du i gang med at afprøve dem her i weekenden :-)

    Og når teknikken driller er det bare MØJ-træls. Jeg kender det godt. Heldigvis har jeg lidt af en nørd derhjemme, der kan hjælpe mig.

    SvarSlet
  2. Uglerne har allerede hjulpet med at tage boller ud af ovnen her i formiddag og de var rigtig gode til det c'',)
    Jeg overvejer at gå ud i skoven og finde en pind, de kan "sidde" på på køkkenvæggen...
    Du kan tro, jeg var knotten over den manglende teknik, når jeg nu lige skulle vise min fine gave.

    SvarSlet
  3. Fine grydelapper. Har lige meldt mig som fast læser her, Anita. Imponerende flotte kager du laver :-)
    Jette / Kamma og Ko

    SvarSlet