onsdag den 29. december 2010

90-års fødselsdagen

blev fejret 21. dec., da min morfar rundede dette store tal. Hans store hobby er orkideer og han har vindueskarmen fyldt. Derfor skule han naturligvis have orkideer på fødselsdagskagen. Kagen var mudcake med fyld af Blomsterbergs Blåbærmousse og en Baileys-moussse. Det var en lidt sød kage, men min morfar har en sød tand, så den passede ham rigtig godt.
Til børnene, som ikke kan lide lagkager, havde jeg lavet denne chokoladekage.

Min kære morfar havde en rigtig dejlig 90-års fødselsdag og humøret var i top, først med middag på italiensk restaurant og efterfølgende kaffe hjemme hos ham selv.

3 kommentarer:

  1. Jeg er fast læser af din blog fordi jeg simpelthen bare MÅ se hvad du finder på næste gang! Jeg er helt blæst væk af dine fine fine kager!!

    SvarSlet
  2. Jeg er lige imponeret hver gang...!!! Dine kager er super flotte, og jeg er sikker på at de smager li' så godt.

    Dejligt at din morfar havde en dejlig dag; han ser ud til at hygge sig.

    Godt nytår til dig og din familie...

    Britta

    SvarSlet
  3. Ja, Anita, generne går igen. Din morfar har et humoristisk glimt i øjet og lyser langt væk af livsglæde.. Det genkender jeg jo.... Tillykke med ham:-)

    SvarSlet