torsdag den 21. januar 2010

Til svigermors fødselsdag




lige før jul havde jeg bagt to kager til hende. Hun havde ikke selv lyst til at arrangere noget, selvom hun blev 70, så vi børn, svigerbørn og børnebørn havde sørget for alt, uden hun vidste noget om det. Heldigvis blev hun rigtig glad og havde en dejlig dag.
Desværre er billedkvaliteten ikke den bedste.
I blomsterkagen var 2 lyse bunde, hindbærmousse, 1 chokoladebund og Toblerone-creme.
I snemandskagen var en god brownie.
Jeg er ny ud i kunsten finere kagepynt og heller ikke vant til lagkager, så jeg fandt ud af, at bundene skal have godt med sukkerlage - det ved jeg til næste gang.

2 kommentarer:

  1. Der er kun en ting at sige om de kager: flottere kan det ikke gøres. Hvor er hun heldig din svigermor. Tillykke med hende. Kh Charlotte

    SvarSlet
  2. Tak skal du have Charlotte. Tænk det er først i dag, jeg har opdaget, at jeg har fået nogle kommentarer til mine indlæg!

    SvarSlet